Mä voitin, mä voitin jätskivedon JEEE!
Vielä ei oo syntynyt mutta kukaan ei enää voi uhata mun jädejä! 
Voitin viimeksikin päkän vauvan syntymätiedolla jädeä =). Ukkoa harmittaa kun ei saanut synttäri kaimaa vauvasta (hih hih). Viattomien lasten päivänä on hyvä syntyä tai sit pelästyy vasta rakettien pauketta ja pääsee vuoden ekaks tai vikaks vauvaksi ja saa mainetta ja kunniaa sillä =). Nyt saa lopettaa jätski jännittämisen. Enää vaan jännätään milloin tuo päättää ulos tulla. Näköjään meinaa tehdä hyvän välimatkan jouluun. Hyvä niin. Paitsi jos me tullaan jouluksi aina sinne ja syttärit on vasta joulun jälkeen niin voi olla että minä en ehdi juhliin mukaan =/. (jos mua edes kutsutaan.;o) ).

Täälläpäin kummeille ja muille tiedoksi meidän lapset sai leffalippuja pukilta ja ne pitää saada käytetyksi (olikohan huhtikuussa joskus viimeinen käyttö päivä) joten jos olette menossa katsomaan ampparia tai rölliä tai muuta lasten elokuvaa niin hakekaa täältä kolme(1,2,3,) enkeliä mukaan! Ilmoitelkaahan jos pääsevät mukaanne. Mekin saatiin ukon kanssa lippuja mutta haaveilin että jos mennään ukon kaa kaksin kattomaan joku aikuisten kuva tulee liikaa elokuva nautintoa jos sitten vielä lasten kanssakin salissa istuu =).
Myös uimaan saa lapsia viedä. Viime vuonna ostetuista 10 kerran uintilippuakin on jäljellä ;o). Tosin uimaan voisi yrittää itsekin noiden tyttöjen kanssa kun enkeli 5 ja pärjää muutaman tunnin ilman ruokaakin tai lypsän maitoa varaksi. Mistähän sitä löytää aikaa uintireissuille. Se taitaa olla muillakin pulmana =).

Nyt kehittelemään enkeleille satobriääniä ja hanhenmaksapalleroita tai jotai muuta purtavaa.

Enkeli