Enkeli 3 oli kerhossa tehnyt leijonan ja heti kun tuo sen kotiin toi katslin että siitä saisi hyvät kaavat pehmoleluun. Nyt sitten viimein tuon toteutin. Aamupäivällä siinnä klo10 aloitin ja iltapäivällä leijona tuli valmiiksi joskus klo15 ehkä. Leijona on tehty vaalean ja tumman sinisestä askarteluhuovasta ja on noin 25cm korkea. Ihan hauska siitä tuli.

Katsotaan nyt saako joku joskus lahjaksi tälläisen ;o)
Enkeli
Kommentit