Huomenna se sitten alkaa klo9! Reppu on valmiiksi pakattuna. Enkeli2 lähtee saatille kun meinaan samaan bussiin hänen kanssa ehtiä. Ukolla onneksi riittää puuhaa kotona kun pienet menee jo klo8 päiväkotiin. Ukko lähtee viemään enkeli3:a hammaslääkäriin klo9 ja isojen tyttöjen uimarallikin alkaa huomenna. Puuhaa siis riittää mutta joku muu juoksee tällä kertaa.

Ukko on kovasti hankkinut muuttomiehiä. Minä hänelle jo sanoin että hyvä kun on miehiä tulossa kantamaan mutta olisi kiva jos niitä laatikoitakin kyselisi jostain. On muutama kaveri tiedossa jolta saadaan laatikkoita lainaan. Jos nyt pääsee pian pakkaamaan voi samalla käydä läpi mitä kantaa uuteen kotiin mitä roskikseen ja mitä pistetään kierrätykseen. Toivottavasti laatikoita ilmaantuu. Minä päätin että enkeli1 vie kaverinsa uimaan, syömään, leffaan tai jonnekin pois meitä kotoa ja suku saa juhlia 12 vuotiasta sitten enkeli 3:n kanssa saman aikaan maaliskuun lopussa. Silloin uusi asunto toivottavasti on asuttavassa kunnossa.

Minä jo hoidin enkeli1:lle ja 3:lle koulu paikan lähempää hiihtoloman jälkeen aloittavat uudesssa koulussa. Hiihtolomaan ennen viikolla mennään vähän tutustumaan kouluun tai luultavasti ukko menee minähän olen koulussa. Meillä hiihtoloma on viikolla 9. Enkeli 4:lle ja 5:lle kyselin myös päiväkoti paikkaa mutta läheiset päiväkodit on täynnä. Tosin jonossa ei ole lapsia että toivottavasti paikka vapautuu pian. Vanhalta päiväkodilta sanoivat että sisäisen siirron kautta varmasti paikka löytyy. Onneksi tuota päiväkodin numeroa aloin etsimään samalla huomasin että esikouluun hakukin lähestyy tammikuun lopussa pitäisi ilmoittaa enkeli4 eskariin.

Tämä päivä on meenyt Wiin merkeissä. Ukko on pidempään jo haaveillut jääkiekkopelistä ja nyt sen osti joten sitä on tänään pelattu. Minä voitin!! Tosin pelin ainoan maalin teki ukko mutta omiinsa mutta mitäs siitä kun minä VOITIN!!!

Nyt kaupaan enkeli4 jäi ilman mandariinia.

Enkeli