On pitänyt laittaa näitä kalenteri tuotoksia näkyville ja nyt niitä tulee

Enkeli5:llä ja minulla on ollut oma erilainen kalenteri josta ei ihan joka päivä tule askarreltavaa mutta muutamia juttuja ollaan päästy askartelemaan hauskimpia niistä tässä

pipari- tai pullaukko ja tonttu

Tämä hauska poro tuli tänään. Koska olen halunut kaavat näistä askarteluista sovittiin enkeli 5:n kanssa että minä leikkaan ja enkeli 5 liimaa.

Isompien kalenterien tonttuja ja enkeleitä. Enkeli3 ei ole tehnyt vielä kaikkia omia askarteluja tekee ne kuulemma jouluna

Sydämiä, kuusia, tähtiä ja lumiukkoja. Minä annoin aika roimasti käyttöön joita erilaisia kimalleliimoja joten niitä on nyt sitten kulutettu urakalla.

Sitten minun tekemiä kortteja. Tein tänä vuonna montaa eri mallia

kuusia hangessa.

Joulun kukka ja pipari taskussa. Tuon piparin saa myös pois taskusta.

Simppeleitä kortteja. Napit oli in tänä vuonna

Perinteisiä sydämiä.

Ja vielä Omenan tuunaus kokeiluja. Eipä noista juurikaan näe miten niitä on tuunattu. Halpiskaupassa oli joulukortit 15kpl/ 1€ joten olihan niitä ostettava muutama tuunattavaksi.

Semmoisia askareita.

Pikkumummo oli yökylässä. Minä ja ukko käytiin keikkaa katsomassa eilen illalla/yöllä. Tänään oli ohjelmassa ensin lasten kauneimmat joululaulut minä, pikkumummo ja enkelit 4 ja 5. Sitten menin vielä yksi laulamaan "aikuisten" kauneimpia joululauluja. Mummo lahjoi enkeleitä jäätelökakuilla joten kyllä on lasten kelvannut oleilla.

Minulla vielä viikko koulua ja siitäkin huominen on etäpäivä. Tiistaina on psykologian koe, joten etäpäivä menee kokeeseen lukiessa.

Nyt hipsin petiin päin.

Enkeli