Joulukalenteri luukuista jo puolet odottelee ilmestymistään. Yksi täällä jo kerkesi hetkisen vilahtaa jos olit nopea satoit sen nähdäwink. Loput pitäisi kirjoitella piakkoin mutta sitten on koko kirjoitus etusivu punaisia odottavia kirjoituksia niin en tiedä onko se kiva.

Se on tänään äänestys päivä me ukon kanssa mentiin äänestämään heti aamusta oltiin ovella 5min ennen ovien aukeamista ja ukko pääsi tarkistamaan uurnan kun ei ole sitä ikinä tarkistanut niin annoin mennä ensin uurnalle. Minähän olen kerran jo tuon tarkistanut. Ukko lähtikin ajelemaan jo kohti Helsinkiä. Minä siivoan ja etsin koulu ja työtodistuksia. Eilen jo siivosin oman makkarin eikä löytynyt. Askartelu kaappinkin siivosin ja totesin että laatikollinen tavaraa ei enää mahtunut kaappiinsurprise.  Askartelutavaraa EI ole liikaa tilaa on selvästi liian vähän. Pitäisköhän pistää kuva kaapista jos jollain sattuisi olemaan samalainen niin saisin sitä yhden palan lisääwink. Nuohan ovat ikivanhan vitriinin alaosat jotka olen pistänyt päällekäin joten sitä ei enää ole missään myynnissä. 

Viikon päästä olisi koululla myyjäiset joihin olen varannut pöydän ja myytäviä leluja ja kirjoja olen kerännyt olkkarin nurkkaan. Jos ostokset tehdään minun hinnoittelun mukaan niin mukavat kinkkurahat saadaan säästöön. Loput tavarat jotka eivät mene myydyksi meinaan kärrätä päiväkotiin huolivat varmasti lastenkirjoja ja pikkuväkeä leikkeihinsä. Pikkuväki alkoi kiinnostaa myös meidän enkeleitäkin kun sen tuolta varastosta kaivoin esiin ja aloin sitä pussittelemaan. Kiinnostus kuitenkin lopahti kun annoin luvan ottaa myös petshopit leikkiin tauonjälkeen. Pitäisi varmaan pistää vuorostaan junarataa tai astioita varastoon jäähylle.

Olen blogi joulukalenterin lisäksi suunnitelut myös ikkunajoulukalenteria tuohon kadulle näyttävään ikkunaan ja sekin alkaa olla askatelua ja puhtaaksi kirjoitusta vaille valmis taidan siitä tehdä samalla ensi vuoden blodikalenterin. Ehkä katsotaan nyt miten tässä käysmiley. Sekä kirjoitellun askarteluohjeita toimivampaan muotoon. Siitä urakasta alkaa olla 1/3 tehtynä enkä. Ohjeita on nyt kertynyt noin 150. 

Jaaha kuivuri piippaili lopettamisen merkiksi pitää mennä laittamaan lisää töitä kuivurille.

Enkeli