Päivitin tuon lasten toivelistan nyt heti kun vielä muistan mitä saivat joululahjoiksi.

Meillä on ollut hei hulinaa viimeiset päivät kun kaikki lapset on kotona ja yläkerran tytötkin lomalla joten ison osan päivästä viihtyvät täällä tai tuolla yläkerrassa tai sitten ramppaavat muuten vain tuota väliä. On pitänyt monena päivänä antaa isojen tyttöjen leipoa tuo viimeinen pala piparitaikinaa mutta eihän se tässä hulinassa ole onnistunut. Ehkä huomenna ostosten jälkeen...

Siis huomenna olen suunnitellut lähteä isojen tyttöjen kanssa kenkä ostoksille kun molempien talvikengät vetelevät viimeisiä tai vähintään ovat jääneet pieniksi tosin kyllä tuo poikakin tarvitsisi kengät mutta sen kanssa ostoksilla käyminen on hankalampaan niin saa odottaa kenkiään. Ukko meinaa lähteä enkeli 3:n ja 4:n kanssa päiväksi Kuhmikselle laskemaan mäkeä niin saadaan vaihtelua tähän joululomaan. Tiitun lapset ja ukko on myös lähdössä mukaan.

Pikkumummo ja vaari tovat minulle miniläppärin opiskelua varten ja sitä olen nyt opetellut käyttämään muutamana iltana. Eilen illalla istuin tällä pöytäkoneella netissä ja samalla pelasin pasianssia läppärillä. Uuden allakan myös sain ja sitäkin olen täytellyt että löytyy tärkeät osoitteet ja päivämäärät ym. Pitää odotella harrastusten alkua että saa kirjata myös lasten harrastus menot omaan kaleneriin kuitenkin tulee taas viikonlopuiksi kuoroleiriä ja partioleiriä ym. Nyt mielessä on pyörinyt allakan ja läppärin tuunaaminen minun näköisiksi mutta pitää pohtia tarkaan mitä niihin laittaa.

Enkeli3 sai joululahjaksi Risto Räppäjä dvd:n ja siitä tuli heti pienten lasten suosikki täällä jo kovasti lauletaan elokuvan hauskoja lauluja. "Elämä ei ole hassumpaa kun saa Rauhan kanssa asustaa ja rumpuja reilusti paukuttaa ei hassumpaa, ei hassumpaa, ei hassumpaa." Jopa enkeli 5 halusi katsoa Räppääjää eikä Titi-nallea!!!

Nyt muihin puuhiin. "mun rumpuni vietiin mitä mulle jää oi beibi beibi mitä mulle jää...nuudelipää"

Enkeli