Ei oo mulla mitään tekemistä

  • Ei oo mulla mitään tekemistä.
  • Eikä myöskään mitään leikkimistä.
  • Autoistakaan en nyt tänään huoli.
  • Tuntuu että kasvaa kiukkupuoli.
  •  

  • Vaik’ kuinka yritän mä olla ihan kilttinä
  • äidin, isän kulta, silmäteränä
  • ei se aina onnistu!
  •  

  • Aurinkokin nukkuu jatkuvasti
  • pilven alla iltamyöhään asti.
  • Ulkoleikeistäkään en nyt huoli.
  • Tuntuu että kasvaa kiukkupuoli.
  •  

  • Vaik’ kuinka yritän mä olla ihan kilttinä
  • äidin, isän kulta, silmäteränä
  • ei se aina onnistu!
  •  

  • Vaatteetkin on taasen hujan hajan
  • niistä saisi vaikka pienen majan.
  • Mut rakentamisesta en nyt huoli.
  • Tuntuu että kasvaa kiukkupuoli.
  •  

  • Äiti keittää jotain keittiössä
  • ruuanhaju leijuu eteisessä.
  • Puurostakaan en nyt tänään huoli.
  • Tuntuu että kasvaa kiukkupuoli.
  •  

  • Vaik’ kuinka yritän mä olla ihan kilttinä
  • äidin, isän kulta, silmäteränä
  • ei se aina onnistu!
  •  

  • Kun kiukuttelu kaiken päivää kasvaa
  • niin äiti sulle vihdoinkin jo vastaa.
  • On parasta sun mennä peiton alle
  • pian tuntuu ehkä hiukan paremmalle.
  •  

  • Vaik’ kuinka yritän mä olla ihan kilttinä
  • äidin, isän kulta, silmäteränä
  • ei se aina onnistu! 

Jee Titi lauluja!