Eilen oli koulun syystempaus ja kaikki arvat saatiin myydyksi tuottoa arpojen osalta tuli n.600€ eli ihan kivasti. Syystempauksen jälkeen tuli Tiitu perheineen meille hetkeksi.

Tänään aamupäivällä käytiin ukon kanssa hakemassa enkeli 2 :n puhelimeen liittymä ja samalla siirrettiin kaikkien puhelimet minun nimiin. Olisi se melkoista sähläystä kun meillä on ukon kanssa liittymät olleet ristiin siis minä olen käytäjänä ukon liittymässä ja ukko minun liittymässä. No nyt on kaikki minun nimissä ja kotiin tule yksi lasku. Minkäköhänlainen se on kun on neljän ihmisen puhelut samassa. No meillä ei paljon soitella että tuskin ihan kamala lasku on tulossa.

Eilen ostin pari isoa pussia omenoita 1e koulun syystempauksesta ja niistä meinasin kakun pyöräyttää. Katsotaan nyt miten ehtii. Pitää vähän siivotakkin kun enkeli 4:n kummisetä on tänään tulossa vahtimaan lapsia että pääsen enkeli2:n esitykseen ja musikkiluokkien vanhempainyhdistyksen kokoukseen illalla. Ukko menee illaksi töihin. Että tuota sotkua syntyy vaikka lauantaina siivottiin ja sunnuntai oltiin melkein koko päivä poissa kotoa.

Nyt riisit lienee valmiit joten syömään.

Enkeli